سوالات متداول آزمون آزمایشی TOEFL


بله ، در محیط اصلی سنتر و با سیستم های برگزاری آزمون اصلی تافل برگزار می شود.

بله ، شما می توانید این کار را انجام دهید.

سنتر امیربهادر به جهت افزایش مهارت آزمون دهندگان و آشنایی با شرایط آزمون اصلی تافل و حضور در محیط برگزاری آزمون اصلی اقدام به تهیه و طراحی آزمونی کاملا مشابه با آزمون تافل کرده و این آزمون به صورت مستمر و هفتگی در طول سال برگزار می شود و شرکت در این آزمون کمک زیادی به افزایش نمره ازمون دهندگان می کند.

آزمون آزمایشی موسسه امیربهادر دقیقا مشابه با آزمون اصلی و همراه با اخرین تغییرات که توسط سازمان ای تی اس در ازمون تافل اعمال شده طراحی شده است و به صورت 120 نمره در مجموع و در هر مهارت 30 نمره است.

قسمت های Reading , Listening توسط نرم افزار و دو بخش دیگر توسط مصححین و اساتید با تجربه تافل در سطح کشور صحیح می شود.

هزینه آزمون آزمایشی در حال حاضر 580 هزار تومان است . شما می توانید آزمون را در بسته های 2 و 4 و 6 تایی به همراه تخفیف نیز تهیه کنید.

نتیجه دو بخش ریدینگ و لیسنینگ در پایان آزمون نمایش داده می شود . و دو بخش دیگر نهایتا تا سه روز کاری در پروفایل آزمون دهنده قرار می گیرد.

در صورت درخواست Urgent Scoring نمره های دو بخش رایتینگ و اسپیکینگ نهایتا تا 24 ساعت پس از پایان آزمون برای شما ارسال می شود.

این آزمون توسط مصححین با تجربه تصحیح می شود و همواره اختلاف بسیار کمی بین نمره داوطلبان در آزمون اصلی و آزمون آزمایشی سنتر امیربهادر وجود دارد.

شما می توانید در کنار آزمون آزمایشی از خدمات تصحیح و بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج آزمون به صورت کتبی و یا حضوری برای افزایش بهره وری و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف خود توسط اساتید مجرب استفاده کنید.

خیر ، سوالات آزمون آزمایشی کاملا منحصر به فرد است و به هیچ عنوان از مطالب موجود در كتابها و نرم افزارهای آموزشی موجود در بازار كپی برداری نشده است.

بله ، تا 24 ساعت پیش از زمان برگزاری آزمون امکان تغییر تاریخ با پرداخت هزینه مقدور است.

بله ، فقط در صورتی که ثبت نام و تشکیل پروفایل با شماره وچر برای آزمون آزمایشی تافل صورت نگرفته باشد.

خیر ، نرم افزار انحصاری آزمون آزمایشی، توسط تیم برنامه نویسی موسسه امیربهادر و كاملا شبیه آزمون اصلی تافل تهیه گردیده است و هیچ شباهتی به نرم افزارهای آموزشی آزمون موجود در بازار ندارد.

30دقیقه قبل از ساعت شروع آزمون با شماره وچر ثبت نام خود در مرکز حضور داشته باشید

برای آزمون آزمایشی فقط 30 دقیقه قبل از شروع آزمون با شماره وچر خود در مرکز آزمون حضور داشته باشید.

خیر، در تاریخهایی که ظرفیت باقی مانده است ثبت نام کنید. در موارد خاص موسسه تاریخ فوق العاده آزمون آزمایشی اعلام می کند.

ووچرها از زمان فروش به داوطلب به مدت 1 سال اعتبار برای ثبت نام دارد.

در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در ساعات 9 و 13:30 برگزار می شود.

خیر ، آزمون فقط در سنتر امیربهادر اجرا می شود.

هنگام ثبت نام ازمون آزمایشی و یا هفت روز پس از برگزاری آزمون میتوانید با انتخاب گزینه Score Analysis Report موجود در قسمت نتایح آزمون آزمایشی این درخواست را ثبت کنید.

با info@amirbahador.com تماس بگیرید.

با شماره ی تماس موسسه 88919021 تماس بگیرید.

محل برگزاری آزمون آزمایشی تافل امیربهادر در سنتر اصلی آزمون واقع در میدان ولی عصر ، بن بست صدف ، پلاک 10 ، مجتمع آموزشی امیربهادر است.

بله این امکان وجود دارد ، با شماره ی تماس موسسه 88919021 تماس بگیرید.

اخرین اخبار مربوط به تخفیف آزمون های آزمایشی و سایر اطلاعات مربوط به موسسه را از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام موسسه پیگیری کنید.

به دلیل عملیات ناموفق پرداخت ، مبلغ پرداخت شده در مدت زمان 72 ساعت به حساب شما عودت داده می شود.در صورت عدم بازگشت با موسسه تماس بگیرید.

شما می توانید با ثبت درخواست تجزیه و تحلیل آزمون در پروفایل خود علاوه بر دسترسی به متن و تصحیح رایتینگ ، نقاط ضعف و قوت اسپیکینگ و رایتینگ خود را دریافت کنید.

فرایند انتخاب تاریخ را مجددا تکرار نمایید ،در صورت بروز خطا با شماره موسسه تماس بگیرید.

در حال حاضر امکان ثبت نام در این تاریخ وجود دارد

ووچرهای بسته های گروهی آزمون آزمایشی همراه هم در یک ایمیل برای خریدار ارسال می شود.شما میتوانید کد های ووچر را با دیگران به اشتراک بگذارید.

جواب تست کرونای خود را به ادرس info@amirbahador.com ارسال کنید و در صورت تایید ، امکان تغییر تاریخ رایگان ازمون را دریافت میکنید.



در صورتی که سوالی دارید که در لیست بالا نیست لطفا در اینجا ثبت کنید تا پاسخ آن به ایمیل شما فرستاده شود.

ایمیل :    

سوال :